Blogger tarafından desteklenmektedir.


17 Eylül 2013 Salı

Enerji Dağıtımı

Posted by islamkalkan at 21:01 0 Comments
Kaynak Kitaplar 
1,Nusret Alperöz ,Elektrik Enerjisi Dağıtımı, Nesil Matba 1987 (Temel bir kitaptır)
2,Yetkin Soner, Kesit Hesapları, Birsen Yayınları 2001 
3,Orta Gerilim Şebekeleri 1.Kısım, Prof.Mehmet İnan,İTÜ 1982
4,Orta Gerilim Şebekeleri 2.Kısım, Prof.Mehmet İnan İTÜ 1982
5,Elektrik Santrali ve Şebekeleri, Prof.Dr.Mustafa Bayram İTÜ,1980




15 Hafta boyunca işlenecek ders programımız 
1.Bölüm
  Doğru Akım Hatlarında Gerilim Düşümü ve Güç Kaybı Hesabı 
  Bir Fazlı A.A Hatlarında Gerilim Düşümü ve Güç Kaybı Hesabı
  Üç Fazlı A.A Hatlarında Gerilim Düşümü ve Güç Kaybı Hesabı
  Bir Fazlı ve Üç Fazlı Hatlarda Enerji Dağıtımının Karşılaştırılması 
2.Bölüm
  Orta Gerilim Hatlarında Gerilim Düşümü
  Orta Gerilim Hatlarında Boyuna ve Enine Gerilim Düşümü 
  Orta Gerilim Hatlarında Hat Kesitinin ve Enerji Kaybına Göre Tayin Edilmesi
3.Bölüm
  Enerji Dağıtım Şebekeleri 
  Dalbudak Şebekelerin Hesabı
  Ağ Şebekelerin Hesabı
  İki Düğüm Noktasında Bulunan Bir Ağ Şebekesinin Gözünün Açılması
  Üç Düğüm Noktasında Bulunan Bir Ağ Şebekesinin Gözünün Açılması
  Eşit Gerilimli İki Noktadan Beslenen Hatların Gözünün Açılması
  Ring (Halka) Şebekeler
  Farklı Gerilimli İki Noktadan Beslenen Hatlar
4.Bölüm
  Kısa Devre Hesapları
  Bara Hesabı
5.Bölüm
  Enerji Dağıtım Hatlarında Reaktif Güç Kompanzasyonu

Enerji Dağıtımı Soru Çözümleri

Gerekli dosyalar


Sınav soruları


Arkadaşlar birde des içeriği ile ilgili program videosu

VİDEOLU DERS ANLATIM
1 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
2.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
3 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
4.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
5 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
6.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
7 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
8.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
9 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
10.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
11 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
12.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
13 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
14.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
15 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım

Daha Fazlası İçin Etikete Tıklayınız: ,

Sevdiklerinle Bu Bilgiyi Paylaş

Son Yazılarımız Mailine Gelsin

Subscribe to our Mailing List. We'll never share your Email address.

0 yorum :

back to top