Blogger tarafından desteklenmektedir.


1 Haziran 2015 Pazartesi

Nerede Staj Yapmalıyım

Posted by islamkalkan at 17:15 0 Comments
Geri Git

Resmi Büyütmek İçin TIKLAYINIZ.



Arkadaşlar bugün yine bazı okuduğum yazılardan ve sürekli karşıma çıkan bu yazılardan ötürü elektrik mühendisi öğrenci arkadaşların hangi şirketlere öncellikli staj başvurusu yapması gerektiğini paylaşacağız.


Gelelim her elektrik mühendisinin başlıca staj başvuracağı şirketlere, genel bir sıralama yapacağım ama gerekli bilgiler ışığında da bunları sektörel olarak parçalamaya çalışacağız.

Elektrik Mühendisinin Staj İçin Başvurması Gereken Başlıca Firmalar;


  • Federal Elektrik 
  • Schneider electric;
  • Siemens 
  • ABB Elektrik Sanayi A.Ş
  • Gamak Elektrik Motorları 
  • Limak Group Of Companies
  • Viko by Panasonic
  • Anel Enerji Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş
  • EÜAŞ, Elektrik Üretim Anonim Şirketi
  • Enerjisa Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş
  • Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş
  • Entek Elektrik Üretim A.Ş
  • Makel Elektrik Malzeme Sanayi ve Ticaret A.Ş
  • PLC Merkezi Elektronik Otomasyon San. ve Tic. Ltd. Şti.
  • Entes Elektronik 
  • Legrand Türkiye











Bu firmalarda staj başvuruları yapabilir ve eğer staj başvurunuz ardından sizleri uygun gördükleri taktirde sürekli çalışan olarak kalmanızı isyebilirler.İşinizde yeni bilgiler edinmeyi, karşınızdaki kişilere saygı duymayı ve her zaman dürüst olmayı unutmayınız.



www.elektrikegitimi.com



Daha Fazlası İçin Etikete Tıklayınız:

Sevdiklerinle Bu Bilgiyi Paylaş

Son Yazılarımız Mailine Gelsin

Subscribe to our Mailing List. We'll never share your Email address.

0 yorum :

back to top