Blogger tarafından desteklenmektedir.


20 Eylül 2014 Cumartesi

Elektrik Enerjisi Üretimi

Posted by islamkalkan at 21:37 0 Comments
Geri Git





1.Elektrik Enerjisi Üretimine Giriş
Temel Prensip ve Kavramlar
2.Elektrik Santrallerinin Sınıflandırılması
-Mikroelektrik Santralleri
-Buhar Santralleri
-Gaz Santralleri
-Kombine Çevrim Santralleri
Bunların Prensip Şeması, Çalışma Şekli,Avantaj ve Dezavantajları
3.Elektrik Enerjisi Ekonomisi ile İlgili Bilgiler
-Düzenlenmiş Yük Eğrisi
-Santral Gücü Hesabı
-Santral Gerilimi, Grup Sayısı ve Makine Gücü
-1kwh Enerjinin Santrale Maliyeti
-Termik Santrallerde Kullanılan Yakıt için Maliyet Hesabı
4.Enerji Maliyeti Bakımından Santrallerin Karşılaştırılması
5.Termik Santrallerde Ekonomik İşletme ve Optimal Yük Dağılımı
6.Şalt Tesis Komfigürasyonu

Kaynak Kitap;
Elektrik Enerjisi Üretim Santralleri Öğr. Gör.Behçet Kocaman Basaım 2003 Birsen Yayınları

 1 Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

2.Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM
3 Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

4.Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

5 Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

6.Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

7 Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

8.Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

9 Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

10.Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

11 Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

12.Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

13 Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

14.Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM

15 Hafta
*VİDEO DERS ANLATIM


www.elektrikegitimi.com
İlginizi çekti ise bakınız.
Hoşunuza gitti ise paylaşınız.
Devamı için [Beğen] niniz.


Daha Fazlası İçin Etikete Tıklayınız:

Sevdiklerinle Bu Bilgiyi Paylaş

Son Yazılarımız Mailine Gelsin

Subscribe to our Mailing List. We'll never share your Email address.

0 yorum :

back to top